hadde filmkveld til bestejenta astrid igår. men var egentlig greit sur og sliten etter en laang dag. men når mobilen pep og blinket og melingen fra deg lyste opp skjermen, var det som om jeg aldri hadde hatt mer energi. jeg hoppet opp og ga astrid den største klemmen noen sinne. jeg lyste slik opp, tror nesten jeg aldri har vært så glad før. og det bare på grunn av en meling. skjønner du ikke hva du gjør med meg ? du får opp motet mitt, du gir meg slik en glede! herregud gutt, jeg tror jeg faller for deg. faller for en gutt som jeg aldri kan få, du er drømmegutten, du er den jeg har lett etter så lenge. du gir meg alt jeg trenger, uten at du selv vet det. og er det aller beste jeg vet om. hvorfor må du være slik ? jeg vil ikke føle det slik for noen jeg aldri kan få.
bli min og gjør livet mitt til det jeg alltid har drømt om
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar