dagen idag har vært litt av en drittdag ! etter en koslig dag på skolen med masse film og mye kjent folk i byen dro jeg hjem til et masete og surt hus. der julerengjøring stod på planen. sitter nå enda her i senga og ser på at det vasker seg selv, men men.
mamma var drittsur og klikka helt, som vanlig. er vell enda sur for leiligheten som pappa "ga" meg. men det har hun ikke noe med!
så hun kjefta og kjefta, og jeg satte igang med og vaske litt.
åså skulle jeg vaske i spritskape, så jeg tok ut alle flaskene og holdt på å pakke de ned i en veske for å gjømme de når mamma kom stormende inn for å gi meg en genser-.-
hun så selfølgelig det meste og i panikk spytta jeg ut snusen min på sko'a mine, DET blikket kom fra mamma, som begynnte og spørre meg ut om det ene etter det andre før hun flira litt og gikk ut.
senere sa hun at hun skjemtes over og ha meg som datter, men den setningen er jeg egentlig ganske vant til og høre, så det gjør meg ikke noe lenger.
men herregud hvor flaut det var !
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar