onsdag 17. desember 2008

det fine vi hadd sammen

det er rart nå, slik som ting er. vi mistet alt, og jeg trodde jeg aldri kom til og se smile ditt lyse mot meg igjen. men du smilte og alt virket normalt igjen. jeg satt i armkroken din, men det var ikke det samme. følelsene var borte, kanskje for godt.
men jeg kjenner at det er godt å ha bestevennen min tilbake som. selv om vi bare nå er litt venner er du der for meg, uansett hva.
jeg elsket deg, og det vil vel aldri forandre seg. men jeg er så glad for endelig ha blitt kvitt det meste av følelser for deg. og det beste er at jeg er lykkelig. alle ser d på meg, jeg smiler fra innsiden av. jeg savner deg noen ganger, det gjør jeg selfølgelig. men jeg er over deg. jeg har kommet over fortiden.

jeg kommer alltid til og være glad i deg, men aldri mer på den gammle måten.
men vennen, ekte vennskap varer for alltid. slik som du og jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar