onsdag 17. desember 2008

lykkeruuuuus

pappa, egentlig så hater jeg deg, for alt du har gjort mot meg. du har vært en dritt. men det du gjorde nå, det tok kaka!
å gi meg en egen leilighet i julegave, fy faen !
det er vårt sted, et fristed. når du er borte på jobb er den min og når du er hjemme er den vår. når du sa at jeg skulle få nøklene og gjøre hva faen jeg ville der, jeg besvimte nesten. du ander ikke hvor glad jeg ble.
imorgen eller på fredagen stikker jeg til lade og henter nøklene, så blir det fest til helgen !!!

5 år siden sist jeg fikk julegave av deg ca, og det er heelt greit og få leilighet altså !

herreguuud, jeg er så glad nå. takket være deg!
akkurat nå pappa, så er du best, og kanskje i den neste månden så kommer jeg til og være glad i deg til en forandring!!

TAKK !!!!

1 kommentar:

  1. fest i helga ? : DDDDDD fardin e så tjukk og søt <333333333

    SvarSlett