torsdag 22. januar 2009

DIKT

Han ligger der med sin helbleke kropp,
ligger og venter på at solen skal gripe hans kropp.
Vi ligger der sammen, jeg og du.
med snus i leppa og øl på sletta.
Jeg venter på min første nuss,
før jeg skal rekke siste buss.


Dedikert til : Christina & Gard
Skrevet av Yvonne & Kine

Hold My Hand One More Time

Det var så godt, når du tok hånden min når vi skulle på ball. nedoer gaten gikk vi, to og to sammen som et par. du ville ikke slippe meg, gikk og holdt så utrolig godt fast i meg som om du aldri ville miste meg. å når du satt den ned og jeg for på fanget ditt. du ville ikke slippe meg da heller, satt og holdt rundt meg som om du enda hadde følelser for meg slik som jeg har for deg. en dag håper jeg at du kan bli min, men frem til da er vi bare gode venner. men du skal vite at jeg ikke klare og komme over deg, du betyr allerede for mye for meg. hjerte dunker nå, når jeg sitter i timen og ser på deg der du sitter med dataen din.
H.G du er perfekt for meg, jeg skulle virkelig ønske du kunne bli min, herregud du er så fin !
Alt jeg vil er og komme tilbake til ball kvelden, der det var oss to. helt til du ble en idiot bare fordi jeg gjorde en liten tabbe..
Men festen i helgen skal forandre alt, denne gangen skal jeg ikke gi slipp på deg.

La ønske mitt bli virkelighet, du vet hva jeg mener !

SCHOOOOOOL

Jaja, nå sitter jeg på skolen. dagene går tregt, men det er chill !
sitter nå og gjør engelsk oppgaver med Yvonne, Cristina, Kine og Marte, men hovedsaklig så går tiden min til og stirre drømmende bort på drømmegutten i hjørnet..
vi har det egentlig ganske så bra på skolen, utrolig godt sammhold!
Vi har faktisk dannet "gjenger" allerede i klassen, vi er på en måte tredelt. og de jeg er med er for det meste Julie M, Julia K , Eldbjøg, Hanne Lisa, Yvonne, Cristina, Kine, Marte, Lasse, Sondre, Espen, Adrian og Gard.
sykt kule folk som er drittfet og være med.