Jaja, nå sitter jeg på skolen. dagene går tregt, men det er chill !
sitter nå og gjør engelsk oppgaver med Yvonne, Cristina, Kine og Marte, men hovedsaklig så går tiden min til og stirre drømmende bort på drømmegutten i hjørnet..
vi har det egentlig ganske så bra på skolen, utrolig godt sammhold!
Vi har faktisk dannet "gjenger" allerede i klassen, vi er på en måte tredelt. og de jeg er med er for det meste Julie M, Julia K , Eldbjøg, Hanne Lisa, Yvonne, Cristina, Kine, Marte, Lasse, Sondre, Espen, Adrian og Gard.
sykt kule folk som er drittfet og være med.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar