hadde filmkveld til bestejenta astrid igår. men var egentlig greit sur og sliten etter en laang dag. men når mobilen pep og blinket og melingen fra deg lyste opp skjermen, var det som om jeg aldri hadde hatt mer energi. jeg hoppet opp og ga astrid den største klemmen noen sinne. jeg lyste slik opp, tror nesten jeg aldri har vært så glad før. og det bare på grunn av en meling. skjønner du ikke hva du gjør med meg ? du får opp motet mitt, du gir meg slik en glede! herregud gutt, jeg tror jeg faller for deg. faller for en gutt som jeg aldri kan få, du er drømmegutten, du er den jeg har lett etter så lenge. du gir meg alt jeg trenger, uten at du selv vet det. og er det aller beste jeg vet om. hvorfor må du være slik ? jeg vil ikke føle det slik for noen jeg aldri kan få.
bli min og gjør livet mitt til det jeg alltid har drømt om
lørdag 20. desember 2008
torsdag 18. desember 2008
busted red hand
dagen idag har vært litt av en drittdag ! etter en koslig dag på skolen med masse film og mye kjent folk i byen dro jeg hjem til et masete og surt hus. der julerengjøring stod på planen. sitter nå enda her i senga og ser på at det vasker seg selv, men men.
mamma var drittsur og klikka helt, som vanlig. er vell enda sur for leiligheten som pappa "ga" meg. men det har hun ikke noe med!
så hun kjefta og kjefta, og jeg satte igang med og vaske litt.
åså skulle jeg vaske i spritskape, så jeg tok ut alle flaskene og holdt på å pakke de ned i en veske for å gjømme de når mamma kom stormende inn for å gi meg en genser-.-
hun så selfølgelig det meste og i panikk spytta jeg ut snusen min på sko'a mine, DET blikket kom fra mamma, som begynnte og spørre meg ut om det ene etter det andre før hun flira litt og gikk ut.
senere sa hun at hun skjemtes over og ha meg som datter, men den setningen er jeg egentlig ganske vant til og høre, så det gjør meg ikke noe lenger.
men herregud hvor flaut det var !
mamma var drittsur og klikka helt, som vanlig. er vell enda sur for leiligheten som pappa "ga" meg. men det har hun ikke noe med!
så hun kjefta og kjefta, og jeg satte igang med og vaske litt.
åså skulle jeg vaske i spritskape, så jeg tok ut alle flaskene og holdt på å pakke de ned i en veske for å gjømme de når mamma kom stormende inn for å gi meg en genser-.-
hun så selfølgelig det meste og i panikk spytta jeg ut snusen min på sko'a mine, DET blikket kom fra mamma, som begynnte og spørre meg ut om det ene etter det andre før hun flira litt og gikk ut.
senere sa hun at hun skjemtes over og ha meg som datter, men den setningen er jeg egentlig ganske vant til og høre, så det gjør meg ikke noe lenger.
men herregud hvor flaut det var !
jeg trodde alt var borte. men nei, så heldig skulle jeg ikke være. følelsene er der enda. faen faen faen ! jeg hater deg for det du får meg til og føle. jeg tenker stadigvekk på deg, på det vi hadde og mistet. men når jeg tenker etter savner jeg ikke alt det, jeg savner bare deg. den gutten du var mot meg, den måten du fikk meg til og føle meg på. du var jo så himmla god. og jeg er evig takknemelig for at du kom tilbake i livet mitt, men det er ikke det samme, det kommer aldri til og bli det samme. for du er forandret, jeg er forandret og skjønner nå hva ekte kjærlighet er.
vi hadde ekte kjærlighet, men ikke på den måten jeg villa ha det. vi elsket hverandre på en måte ingen andre kan. og var de beste vennene, men aldri noe mer.
men minnene svir langt inn i meg, de har brendt seg fast og kommer aldri til og forsvinne.
det gjør heller ikke vennskapet vårt. det låver jeg deg.
for innerst inne elsker jeg deg enda.
bestevenn
vi hadde ekte kjærlighet, men ikke på den måten jeg villa ha det. vi elsket hverandre på en måte ingen andre kan. og var de beste vennene, men aldri noe mer.
men minnene svir langt inn i meg, de har brendt seg fast og kommer aldri til og forsvinne.
det gjør heller ikke vennskapet vårt. det låver jeg deg.
for innerst inne elsker jeg deg enda.
bestevenn
onsdag 17. desember 2008
det fine vi hadd sammen
det er rart nå, slik som ting er. vi mistet alt, og jeg trodde jeg aldri kom til og se smile ditt lyse mot meg igjen. men du smilte og alt virket normalt igjen. jeg satt i armkroken din, men det var ikke det samme. følelsene var borte, kanskje for godt.
men jeg kjenner at det er godt å ha bestevennen min tilbake som. selv om vi bare nå er litt venner er du der for meg, uansett hva.
jeg elsket deg, og det vil vel aldri forandre seg. men jeg er så glad for endelig ha blitt kvitt det meste av følelser for deg. og det beste er at jeg er lykkelig. alle ser d på meg, jeg smiler fra innsiden av. jeg savner deg noen ganger, det gjør jeg selfølgelig. men jeg er over deg. jeg har kommet over fortiden.
jeg kommer alltid til og være glad i deg, men aldri mer på den gammle måten.
men vennen, ekte vennskap varer for alltid. slik som du og jeg :)
men jeg kjenner at det er godt å ha bestevennen min tilbake som. selv om vi bare nå er litt venner er du der for meg, uansett hva.
jeg elsket deg, og det vil vel aldri forandre seg. men jeg er så glad for endelig ha blitt kvitt det meste av følelser for deg. og det beste er at jeg er lykkelig. alle ser d på meg, jeg smiler fra innsiden av. jeg savner deg noen ganger, det gjør jeg selfølgelig. men jeg er over deg. jeg har kommet over fortiden.
jeg kommer alltid til og være glad i deg, men aldri mer på den gammle måten.
men vennen, ekte vennskap varer for alltid. slik som du og jeg :)
lykkeruuuuus
pappa, egentlig så hater jeg deg, for alt du har gjort mot meg. du har vært en dritt. men det du gjorde nå, det tok kaka!
å gi meg en egen leilighet i julegave, fy faen !
det er vårt sted, et fristed. når du er borte på jobb er den min og når du er hjemme er den vår. når du sa at jeg skulle få nøklene og gjøre hva faen jeg ville der, jeg besvimte nesten. du ander ikke hvor glad jeg ble.
imorgen eller på fredagen stikker jeg til lade og henter nøklene, så blir det fest til helgen !!!
5 år siden sist jeg fikk julegave av deg ca, og det er heelt greit og få leilighet altså !
herreguuud, jeg er så glad nå. takket være deg!
akkurat nå pappa, så er du best, og kanskje i den neste månden så kommer jeg til og være glad i deg til en forandring!!
TAKK !!!!
å gi meg en egen leilighet i julegave, fy faen !
det er vårt sted, et fristed. når du er borte på jobb er den min og når du er hjemme er den vår. når du sa at jeg skulle få nøklene og gjøre hva faen jeg ville der, jeg besvimte nesten. du ander ikke hvor glad jeg ble.
imorgen eller på fredagen stikker jeg til lade og henter nøklene, så blir det fest til helgen !!!
5 år siden sist jeg fikk julegave av deg ca, og det er heelt greit og få leilighet altså !
herreguuud, jeg er så glad nå. takket være deg!
akkurat nå pappa, så er du best, og kanskje i den neste månden så kommer jeg til og være glad i deg til en forandring!!
TAKK !!!!
du sitter der, du sitter der hver dag, vær time. du er så nydelig der du sitter, inne i kroken din, på den andre siden.
du gjør meg helt skjelven i knærne, og hjerte banker fortere og fortere hver gang du ser på meg. smilet ditt trollbinder meg.
jeg skulle virkelig ønske at du en dag ble min, men du har vel gjort det ganske klart at det aldri skjer. men jeg er ikke jenta til og gi opp, du er nemlig en gutt jeg har tenkt og kjempe for, fordi du gjør meg så bra. måten du holder rundt meg på, måten du snakker til meg og ser på meg gjør meg så lykkelig.
jeg elsker og sitte i armkroken din og høre den myke stemmen din snakke rolig til meg.
eller de gangene i gymmen når du kommer bort til meg og bare holder rundt meg.
du er så fantastisk, og jeg gleder meg til mange flere år med deg.
for du er virkelig en gutt jeg ikke kommer til og glemme. det er takker være deg og bare deg at jeg klarte og gå videre med livet mitt, og legge fortiden bak meg.
my heart will always have a place for you
du gjør meg helt skjelven i knærne, og hjerte banker fortere og fortere hver gang du ser på meg. smilet ditt trollbinder meg.
jeg skulle virkelig ønske at du en dag ble min, men du har vel gjort det ganske klart at det aldri skjer. men jeg er ikke jenta til og gi opp, du er nemlig en gutt jeg har tenkt og kjempe for, fordi du gjør meg så bra. måten du holder rundt meg på, måten du snakker til meg og ser på meg gjør meg så lykkelig.
jeg elsker og sitte i armkroken din og høre den myke stemmen din snakke rolig til meg.
eller de gangene i gymmen når du kommer bort til meg og bare holder rundt meg.
du er så fantastisk, og jeg gleder meg til mange flere år med deg.
for du er virkelig en gutt jeg ikke kommer til og glemme. det er takker være deg og bare deg at jeg klarte og gå videre med livet mitt, og legge fortiden bak meg.
my heart will always have a place for you
Abonner på:
Innlegg (Atom)