torsdag 22. januar 2009

DIKT

Han ligger der med sin helbleke kropp,
ligger og venter på at solen skal gripe hans kropp.
Vi ligger der sammen, jeg og du.
med snus i leppa og øl på sletta.
Jeg venter på min første nuss,
før jeg skal rekke siste buss.


Dedikert til : Christina & Gard
Skrevet av Yvonne & Kine

Hold My Hand One More Time

Det var så godt, når du tok hånden min når vi skulle på ball. nedoer gaten gikk vi, to og to sammen som et par. du ville ikke slippe meg, gikk og holdt så utrolig godt fast i meg som om du aldri ville miste meg. å når du satt den ned og jeg for på fanget ditt. du ville ikke slippe meg da heller, satt og holdt rundt meg som om du enda hadde følelser for meg slik som jeg har for deg. en dag håper jeg at du kan bli min, men frem til da er vi bare gode venner. men du skal vite at jeg ikke klare og komme over deg, du betyr allerede for mye for meg. hjerte dunker nå, når jeg sitter i timen og ser på deg der du sitter med dataen din.
H.G du er perfekt for meg, jeg skulle virkelig ønske du kunne bli min, herregud du er så fin !
Alt jeg vil er og komme tilbake til ball kvelden, der det var oss to. helt til du ble en idiot bare fordi jeg gjorde en liten tabbe..
Men festen i helgen skal forandre alt, denne gangen skal jeg ikke gi slipp på deg.

La ønske mitt bli virkelighet, du vet hva jeg mener !

SCHOOOOOOL

Jaja, nå sitter jeg på skolen. dagene går tregt, men det er chill !
sitter nå og gjør engelsk oppgaver med Yvonne, Cristina, Kine og Marte, men hovedsaklig så går tiden min til og stirre drømmende bort på drømmegutten i hjørnet..
vi har det egentlig ganske så bra på skolen, utrolig godt sammhold!
Vi har faktisk dannet "gjenger" allerede i klassen, vi er på en måte tredelt. og de jeg er med er for det meste Julie M, Julia K , Eldbjøg, Hanne Lisa, Yvonne, Cristina, Kine, Marte, Lasse, Sondre, Espen, Adrian og Gard.
sykt kule folk som er drittfet og være med.

lørdag 20. desember 2008

when you look me in the eyes

hadde filmkveld til bestejenta astrid igår. men var egentlig greit sur og sliten etter en laang dag. men når mobilen pep og blinket og melingen fra deg lyste opp skjermen, var det som om jeg aldri hadde hatt mer energi. jeg hoppet opp og ga astrid den største klemmen noen sinne. jeg lyste slik opp, tror nesten jeg aldri har vært så glad før. og det bare på grunn av en meling. skjønner du ikke hva du gjør med meg ? du får opp motet mitt, du gir meg slik en glede! herregud gutt, jeg tror jeg faller for deg. faller for en gutt som jeg aldri kan få, du er drømmegutten, du er den jeg har lett etter så lenge. du gir meg alt jeg trenger, uten at du selv vet det. og er det aller beste jeg vet om. hvorfor må du være slik ? jeg vil ikke føle det slik for noen jeg aldri kan få.

bli min og gjør livet mitt til det jeg alltid har drømt om

torsdag 18. desember 2008

busted red hand

dagen idag har vært litt av en drittdag ! etter en koslig dag på skolen med masse film og mye kjent folk i byen dro jeg hjem til et masete og surt hus. der julerengjøring stod på planen. sitter nå enda her i senga og ser på at det vasker seg selv, men men.
mamma var drittsur og klikka helt, som vanlig. er vell enda sur for leiligheten som pappa "ga" meg. men det har hun ikke noe med!
så hun kjefta og kjefta, og jeg satte igang med og vaske litt.
åså skulle jeg vaske i spritskape, så jeg tok ut alle flaskene og holdt på å pakke de ned i en veske for å gjømme de når mamma kom stormende inn for å gi meg en genser-.-
hun så selfølgelig det meste og i panikk spytta jeg ut snusen min på sko'a mine, DET blikket kom fra mamma, som begynnte og spørre meg ut om det ene etter det andre før hun flira litt og gikk ut.
senere sa hun at hun skjemtes over og ha meg som datter, men den setningen er jeg egentlig ganske vant til og høre, så det gjør meg ikke noe lenger.

men herregud hvor flaut det var !
jeg trodde alt var borte. men nei, så heldig skulle jeg ikke være. følelsene er der enda. faen faen faen ! jeg hater deg for det du får meg til og føle. jeg tenker stadigvekk på deg, på det vi hadde og mistet. men når jeg tenker etter savner jeg ikke alt det, jeg savner bare deg. den gutten du var mot meg, den måten du fikk meg til og føle meg på. du var jo så himmla god. og jeg er evig takknemelig for at du kom tilbake i livet mitt, men det er ikke det samme, det kommer aldri til og bli det samme. for du er forandret, jeg er forandret og skjønner nå hva ekte kjærlighet er.
vi hadde ekte kjærlighet, men ikke på den måten jeg villa ha det. vi elsket hverandre på en måte ingen andre kan. og var de beste vennene, men aldri noe mer.
men minnene svir langt inn i meg, de har brendt seg fast og kommer aldri til og forsvinne.
det gjør heller ikke vennskapet vårt. det låver jeg deg.

for innerst inne elsker jeg deg enda.
bestevenn

onsdag 17. desember 2008

det fine vi hadd sammen

det er rart nå, slik som ting er. vi mistet alt, og jeg trodde jeg aldri kom til og se smile ditt lyse mot meg igjen. men du smilte og alt virket normalt igjen. jeg satt i armkroken din, men det var ikke det samme. følelsene var borte, kanskje for godt.
men jeg kjenner at det er godt å ha bestevennen min tilbake som. selv om vi bare nå er litt venner er du der for meg, uansett hva.
jeg elsket deg, og det vil vel aldri forandre seg. men jeg er så glad for endelig ha blitt kvitt det meste av følelser for deg. og det beste er at jeg er lykkelig. alle ser d på meg, jeg smiler fra innsiden av. jeg savner deg noen ganger, det gjør jeg selfølgelig. men jeg er over deg. jeg har kommet over fortiden.

jeg kommer alltid til og være glad i deg, men aldri mer på den gammle måten.
men vennen, ekte vennskap varer for alltid. slik som du og jeg :)