torsdag 18. desember 2008

jeg trodde alt var borte. men nei, så heldig skulle jeg ikke være. følelsene er der enda. faen faen faen ! jeg hater deg for det du får meg til og føle. jeg tenker stadigvekk på deg, på det vi hadde og mistet. men når jeg tenker etter savner jeg ikke alt det, jeg savner bare deg. den gutten du var mot meg, den måten du fikk meg til og føle meg på. du var jo så himmla god. og jeg er evig takknemelig for at du kom tilbake i livet mitt, men det er ikke det samme, det kommer aldri til og bli det samme. for du er forandret, jeg er forandret og skjønner nå hva ekte kjærlighet er.
vi hadde ekte kjærlighet, men ikke på den måten jeg villa ha det. vi elsket hverandre på en måte ingen andre kan. og var de beste vennene, men aldri noe mer.
men minnene svir langt inn i meg, de har brendt seg fast og kommer aldri til og forsvinne.
det gjør heller ikke vennskapet vårt. det låver jeg deg.

for innerst inne elsker jeg deg enda.
bestevenn

1 kommentar: