du sitter der, du sitter der hver dag, vær time. du er så nydelig der du sitter, inne i kroken din, på den andre siden.
du gjør meg helt skjelven i knærne, og hjerte banker fortere og fortere hver gang du ser på meg. smilet ditt trollbinder meg.
jeg skulle virkelig ønske at du en dag ble min, men du har vel gjort det ganske klart at det aldri skjer. men jeg er ikke jenta til og gi opp, du er nemlig en gutt jeg har tenkt og kjempe for, fordi du gjør meg så bra. måten du holder rundt meg på, måten du snakker til meg og ser på meg gjør meg så lykkelig.
jeg elsker og sitte i armkroken din og høre den myke stemmen din snakke rolig til meg.
eller de gangene i gymmen når du kommer bort til meg og bare holder rundt meg.
du er så fantastisk, og jeg gleder meg til mange flere år med deg.
for du er virkelig en gutt jeg ikke kommer til og glemme. det er takker være deg og bare deg at jeg klarte og gå videre med livet mitt, og legge fortiden bak meg.
my heart will always have a place for you
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Æ håpe det årne sæ for dokker toan, æ <3
SvarSlett