torsdag 22. januar 2009

DIKT

Han ligger der med sin helbleke kropp,
ligger og venter på at solen skal gripe hans kropp.
Vi ligger der sammen, jeg og du.
med snus i leppa og øl på sletta.
Jeg venter på min første nuss,
før jeg skal rekke siste buss.


Dedikert til : Christina & Gard
Skrevet av Yvonne & Kine

1 kommentar: